Sayfalar

22 Haziran 2011 Çarşamba

There's Something About Mary

http://www.imdb.com/title/tt0129387/

  Bu yazı söz konusu film hakkında önemli bilgiler içermektedir. Eğer filmi izlemediyseniz okumayınız ama belki okuyabilirsiniz de.

  Bobby ve Peter Farrelly tarafında 1998 yılında çekilmiş komedi filmi. Kadrosunda Cameron Diaz, Ben Stiller, Matt Dillon ve Chris Elliott gibi isimler var.

  Lisede aşık olduğu kızı yıllar sonra aramaya kalkan Ted, Mary'i bulabilmek için Healy isimli dedektifi tutar. Aksine bu dedektif de Mary'e aşık olunca olaylar gelişir. Ahanda filmimizin konusu bu.


  Filmdeki Mary isimli şahıs tam aşık olunacak karakter. 654123 kişinin aynı anda aşık olması normal yani. Kız hem iyi niyetli, hem kardeşi de engelli olduğu için engellilere yardım etmeye çalıyor, yaşlılarla arası iyi, hem de güzeller güzeli. Ayrıca yan komşusu da sadece sıkıldığı için kendi evinde kalmasına da ses etmiyor. Bildiğin Polyanna.


  Ortalamanın üzerinde güldüren bir film olmuş. Benim gibi absürt komedi sevenler için gayet absürt sahneleri var. Adam köpekle kavga ediyor yahu daha ne olsun? :) Spermle saç şekillendirme olayı var bir de. Yalnız ben arada şarkı söyleyen iki tipten davulcu olana takıldım en çok. Ya şarkıyı söyleyen adam gayet içten çalarken onun hiç de umrunda değilmiş gibi davula öylesine vurması beni çok güldürdü. En sonunda ise davul da olmadan sadece bagetlerle ritim tutmasıyla yerlere yattım artık. Bilmiyorum, belki de çok komik değildi. Amaaan neyse, ben güldüm işte.


  Sonuç olarak, fazla özet geçtiğime bakmayın, izlemeye değer bir film bence. Filmi Türkçe'ye Ah Mary Vah Mary olarak çeviren arkadaşı da Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın. Ah Mary Vah Mary ne lan?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder